Hoe verander of verwijder je 'me face label' in Google snel?

Als je mijn gezichtslabel in Google wilt wijzigen of verwijderen, moet je dit artikel meteen doornemen. Hier vindt u de volledige begeleiding voor het wijzigen of verwijderen van mijn gezichtslabel in Google. Volg de stappen dus zorgvuldig en neem Contact Google Nederland voor hulp.


De stappen voor het wijzigen of verwijderen van het me-gezichtslabel in Google worden hieronder beschreven;
• U wordt aangeraden om eerst naar Google te gaan op het Android-apparaat.
• Vervolgens wordt u voorgesteld om de Google Foto's-app op uw respectievelijke apparaat te openen.
• Nu wordt u voorgesteld om vervolgens naar rechtsboven te gaan en daar moet u uw account kiezen.
• U wordt aangeraden om vervolgens naar de foto-instellingen te gaan en nu moet u naar het groeperen van gelijkaardige gezichten gaan.
• Vervolgens moet je op de foto-instellingen tikken.
• Daarna moet u naar de volgende groep gelijkaardige gezichten gaan.
• Vervolgens moet u naar het gezicht gaan met het label als ik-optie.
• Ten slotte wordt u aangeraden om direct te klikken op het gezicht met het label als ik-optie.
• U moet dan doorgaan om een ​​gezicht te kiezen om de juiste gezichtsgroep te selecteren.
• U moet dan de optie verplaatsen om te verwijderen.
• Vervolgens moet u de optie voor het verwijderen van label verplaatsen.
In het geval dat u wilt stoppen met het toestaan ​​van contacten die door mij worden gelabeld, wordt u aangeraden de volgende stappen te volgen;
• U wordt aangeraden om eerst en vooral door te gaan met de Google Foto's-app op uw respectieve Android-apparaat.
• Vervolgens moet u snel naar de rechterbovenhoek gaan en vervolgens uw respectieve account kiezen.
• Nu wordt u voorgesteld om naar de optie Foto's te gaan.
• Vervolgens moet u verder gaan om gelijkaardige gezichten te groeperen.
• Vervolgens moet u helpcontacten uitschakelen die uw gezichten herkennen.


We hopen dat je na het volgen van bovenstaande stappen mijn gezichtslabel in Google snel kunt wijzigen of verwijderen. Als u nog steeds hulp nodig heeft met betrekking tot Google, wordt u aangeraden contact op te nemen met Google nummer voor hulp.


Original blog source http://google-helpdesk-nederland.populr.me/hoe-verander-of-verwijder-je-me-face-label-in-google-snel

Comments

Popular posts from this blog

Wat is de manier om een Google-account op een nieuwe telefoon te verifiëren?

Een eenvoudig proces om de accountactiviteit op Google te bekijken